Verjaardag, Tahoe en meer - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu Verjaardag, Tahoe en meer - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu

Verjaardag, Tahoe en meer

Blijf op de hoogte en volg Jet

08 September 2014 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Het schiet alweer op, m'n laatste dagen zijn aangebroken.
Maar er is weer veel gebeurd sinds m'n laatste verslag.
Allereerst is m'n stage nu natuurlijk afgelopen. De laatste week dermatologie was met 4 dagen een korte, maar wel weer een hele leuke. M'n interesse in dermatologie is weer flink gegroeid! De laatste dag was natuurlijk m'n verjaardag, dat maakte het extra speciaal. Het was weer "fun food friday" en ik had boterkoek gebakken als traktatie. Ik werd verrast met een verjaardagskaart waar bijna iedereen van zowel cardiologie als dermatologie wat had geschreven, een mooi aandenken!
Christine en Steve namen me mee uit eten voor m'n verjaardag, natuurlijk ook met de kinderen en Janetta (m'n studiegenootje uit Utrecht) was ook uitgenodigd. We hebben bij een lekker Chinees restaurant gegeten. Voor het dessert werd ik verrast met een echte verjaardagstaart met m'n naam erop (die had Christine smiddags al naar het restaurant gebracht) en ook nog kadootjes. Kortom, ik ben wel echt jarig geweest! Ook bedankt voor alle lieve berichtjes uit NL natuurlijk!

Zaterdag had de vader van Christine me uitgenodigd om samen een dagje op pad te gaan. Hij heeft me meegenomen naar Muir Woods, een park aan de kust bij San Francisco met hele hoge en mooie redwood bomen die alleen aan de Californische kust groeien. Het was prachtig daar. Daarna zijn we nog naar een mooi uitzichtpunt voor de Golden Gate brug gereden en we hebben ons uitstapje afgesloten met een lunch aan het water van de baai. Ontzettend lief van hem om me al dat moois te laten zien!

Zondag ben ik op tijd in m'n eentje met de auto vertrokken. Ik had een trip naar Lake Tahoe op de planning. Dit was 2.5 uur rijden, en het laatste stuk heel mooi door de bergen. Ik was mooi op tijd voor de horseback trail ride die ik gereserveerd had. Een prachtige paardrijtocht van 2 uur door de bergen gemaakt; tot 7300 Foot hoogte, mooie uitzichten op het meer, berensporen en uiteindelijk zelfs een glimp van een beer gezien. 'S avonds heb ik nog wat in het stadje South Lake Tahoe rondgekeken en ik heb overnacht in een hostel. Maandagochtend heb ik nog bij een "historical site" rondgekeken en wat gewandeld bij het strand/bos. Daarna weer begonnen aan de autorit terug naar Dixon.

  • 08 September 2014 - 23:44

    Els:

    Jeetje Jet, wat ontmoet je lieve mensen en wat maak je er een belevenis van voor jezelf! Heerlijk om te lezen, geniet er nog maar even flink van! X Els

  • 09 September 2014 - 00:25

    Agnes:

    Jeeeeet Wat ben je toch een ijzersterke kanjer; op je eentje zo'n trip gemaakt, geweldig, wijf.
    En ik mezelf maar stoer voelen als ik naar Frankrijk durf te rijden, jij toert er gewoon een eind op los in
    de omgeving van L.A!
    Goed hoor, zo zie je nog eens wat, en wat hebben ze jou daar allemaal lief verrast, fijn hoor.
    Nu nog een paar gezellige dagen en dan kunnen wij jou weer terug verwachten vrijdag, een goeie terugreis en tot dan!
    Dikke zoen , je tante Ag.

  • 09 September 2014 - 08:55

    Margo:

    Lieve Jet, Wat een heerlijke reis maak je mee, en wat een lieve mensen waar je bent.

    Leuk dat je zo werd verwent op je verjaardag.
    Ik ga niet meer zeggen dat je moet genieten want dat doe al, dat kun je lezen uit je verslagen, let goed op je zelf en kom safe and sound terug.
    Veel liefs Margo

  • 09 September 2014 - 21:48

    Denise:

    Mooie ervaringen, jet! Die kunnen ook allemaal in je 'rugzakje'. Nog een paar daagjes, denk dat er hier wel een paar mensen zijn die het ook weer heel fijn vinden dat je gauw weer thuis komt! Maar voor nu, nog even genieten van de mooie ervaringen!!!

    Doe de hartelijke groeten aan je gastgezin en bedank ze voor alle goede zorgen!
    Liefs en tot snel,
    Wilfred en Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Jet

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 40135

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 12 September 2014

stage VS

01 November 2011 - 12 Februari 2012

Australië & Azië

Landen bezocht: