Terug in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu Terug in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu

Terug in San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Jet

11 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Ik ben inmiddels weer waar ik begonnen ben, op het vliegveld van San Francisco.
De afgelopen dagen waren ook nog erg leuk!
Dinsdag heb ik een dagje kunnen meelopen op een gewone dierenartsenpraktijk in Dixon. Dit is de praktijk waar Christine komt met haar katten, en ze had dit voor me geregeld. Het was een erg leuke dag, leerzaam om verschillen en overeenkomsten met NL te zien. En ze waren ontzettend aardig, ik mocht met alles meekijken en werd aan de eigenaren voorgesteld als "Dr. Brown from Holland".
Woensdagochtend was het tijd om afscheid te nemen van mijn geweldige gastgezin, ik had het echt niet beter kun treffen. Steve heeft me helemaal naar San Francisco gebracht, ook weer ontzettend aardig zodat ik niet de trein hoefde te nemen. Ik heb m'n backpack bij het hostel gebracht en ben daarna naar mijn geboekte Alcatraz tour gegaan. Dat was ontzettend gaaf, mooie boottocht naar het eiland en een hele interessante tour door de gevangenis.
Een minpunt op mijn reis gebeurde daarna onderweg terug naar het hostel, m'n IPhone werd gestolen in een drukke bus. Balen natuurlijk maar niks meer aan te doen en is te vervangen. Sim geblokkeerd en aangifte gedaan voor de verzekering, de rest komt thuis wel. Als troost bleek het gratis pizza avond te zijn in het hostel, dat scheelde want door al dat geregel was ik er nog niet aan toegekomen eten te halen.
Vanmorgen ben ik op tijd opgestaan en na een ontbijtje in het hostel vertrokken naar het vliegveld, mooi op tijd en nu dus nog wat wachten tot vertrek. Tot snel allemaal!

  • 11 September 2014 - 18:33

    Margo:

    Hoi Jet
    Wat een pech IPhone weg, dat rijmt!
    Gelukkig zijn die dingen te vervangen, je grijpt alleen mis als dat gebeurt.
    Ik hoop dat je een prettige terugreis hebt, en er iemand op je staat te wachten, zodra je op Nederlandse bodem staat. Anders (bel) mail je mij maar!
    Tot gauw, liefs Margo.

  • 11 September 2014 - 18:38

    Els:

    Hoi Jet, da's nog even balen, je telefoon weg. Op het laatste moment toch nog een smetje op een ( zo te zien ) geweldige periode. Probeer de leuke herinneringen maar vast te houden! Goeie reis en tot gauw, Els

  • 11 September 2014 - 21:59

    Pim:

    Geniet nog even van je laatste momenten en indrukken en hope to see you soon, Dr. Brown from Holland!

  • 14 September 2014 - 15:44

    Christine:

    Ik heb met veel plezier je verslagen gelezen!! Kom weer lekker thuis, op naar het volgende avontuur! Liefs Christine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Jet

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 19816
Totaal aantal bezoekers 40060

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 12 September 2014

stage VS

01 November 2011 - 12 Februari 2012

Australië & Azië

Landen bezocht: