Weekend! - Reisverslag uit Dixon, Verenigde Staten van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Dixon, Verenigde Staten van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu

Weekend!

Blijf op de hoogte en volg Jet

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Dixon

De eerste stageweek is voorbij gevlogen! Elke dag wel een eigen consult kunnen doen, heel divers van een pneumonie tot een pacemaker controle.
Ook heb ik nog 2 avond/nacht "on call" diensten gehad (maar niet opgeroepen).

En daar was dan m'n vrije weekend! Christine en Steve hadden veel leuke ideeën, dus het werd een vol weekend. Zaterdagmiddag zijn we naar Sacramento gegaan (de hoofdstad van Californië, hier een half uurtje vandaan). We zijn begonnen met een bezoekje aan het Capitool van Californie. Daarna volgde Old-Sacramento, ik vond dit de Zaanse schans van Californië, met allemaal oude western-achtige straatjes. Daar zijn we ook naar het Railway museum geweest.
We zijn lekker uiteten geweest voor we de avond doorbrachten bij een Baseball wedstrijd. Dat was echt een Amerikaanse ervaring; een 3 uur durende wedstrijd met van alles erop en eraan in het stadion. Helaas verloor de thuisploeg, the River Cats, maar ik heb m'n ogen uitgekeken naar alles. Het eindigde nog met een kleine vuurwerkshow.

Zondag volgde een bezoek aan de San Francisco Zoo met het hele gezin. Via een speciale route zijn we erheen gereden, namelijk over de Golden Gate Bridge! Ook dit was weer een leuke dag, het bleek een grote en ruime dierentuin. Het hoogtepunt was wel het voermoment van de grizzly beren, die komen natuurlijk echt hier vandaan.

Kortom, ik heb dit weekend echt als toerist Amerika kunnen ervaren. Daarmee weer energie opgedaan om morgen aan de tweede week cardiologie te beginnen!

• 18 Augustus 2014 - 06:24

Denise:

He lieve Jet,
    Druk programma.....slaap je ook nog tussendoor of sla je dat gemakshalve maar ff over ((((((((-:
    xxxxx
    Denise

• 18 Augustus 2014 - 16:57

Margo:

Hoi Jet

Wat heerlijk om ook eens als toerist rond te kijken, lekker genieten van alles!
    Ben heel benieuwt wat je deze week gaat meemaken!

Veel liefs en een dikke kus.
    Margo

• 18 Augustus 2014 - 17:17

Pim:

Wat een heerlijk weekend Jet. Rust je ook nog een beetje uit? Wat een indrukken allemaal. Genieten met volle teugen! Blijf schrijven, want we genieten hier van je avonturen. Werkze de komende week. Dikke

• 18 Augustus 2014 - 17:18

Pim:

Dikke kus van ons (was de bedoeling) ha, ha

• 20 Augustus 2014 - 08:41

Lisa:

Super om deze verhalen te lezen! Moet heerlijk zijn om zo'n weekend te hebben na een eerste week vol nieuwe indrukken. En wat fijn dat je zo leuk wordt opgevangen op je logeeradres! Inmiddels alweer je laatste dagen cardiologie: zet hem op! Liefs xx

• 23 Augustus 2014 - 13:14

Oma Bruijn:

Dag lieverd, wat een mooie verhalen heb je al verteld. De foto's zijn prachtig, wat maak je veel mee.
    Ik zal het voorlezen aan opa daar, zal hij blij mee zijn.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel van
    opa en oma.