nog een week! - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu nog een week! - Reisverslag uit Zaanstad, Nederland van Jet Bruijn - WaarBenJij.nu

nog een week!

Blijf op de hoogte en volg Jet

02 Augustus 2014 | Nederland, Zaanstad

Het aftellen is nu echt begonnen, over een week zit ik in het vliegtuig richting the US of A! Ik dacht het is wel zo leuk om weer een reisdagboek bij te houden via deze site, ik hoop dat ik hier in de drukte tijd voor kan vinden.

Ik ga stage lopen bij het veterinary medical teaching hospital van de universteit van Davis. Ik zal daar 2 weken meelopen op de afdeling cardiologie en daarna 2 weken op de afdeling dermatologie. Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat zal zijn, zeker ook in vergelijking met wat ik gewend ben van mijn co-schappen in Utrecht.
Ik heb het geluk dat ik tijdens deze weken kan logeren bij een gezin in Dixon, dit ligt vlakbij Davis.

9 augustus vertrek ik dus, ik vlieg op San Francisco en zal daar anderhalve dag doorbrengen voor ik doorreis naar Dixon. 11 augustus begint de stage dan meteen. Na de 4 weken stage heb ik nog een aantal dagen over voor ik weer terugvlieg, daar ga ik nog een leuke invulling voor bedenken.

Nou jullie horen weer van me;)
(volgens mij gaat dit verslag via de mail naar iedereen die mijn australie avontuur volgde en is het ook via fb te volgen)

  • 02 Augustus 2014 - 14:56

    Bert En Rina:

    Wij zijn ontzettend blij voor je dat je dit mag meemaken, en we zijn bovendien erg trots op je. Kijk uit doe voorzichtig pas goed op je zelf en meer van die raadgevingen , maar dat doe je al. Dikke knuffel van ons beide en we volgen de verslagen.

  • 02 Augustus 2014 - 15:18

    Bennita:

    Heel veel plezier En ben erg benieuwd naar je ervaringen op je stage Kus Bennita

  • 02 Augustus 2014 - 21:09

    Margo:

    Lieve Jet,
    Ik wens je heel veel plezier en veel werk ervaring toe!
    Maak er iets moois van en ik kijk uit naar je reisverslagen.
    Hartelijke groet Margo

  • 03 Augustus 2014 - 08:43

    Wilfred & Denise:

    Dag lieverd,

    Heel veel (leer)plezier. Mooi dat je dit voor elkaar hebt gekregen. We gunnen het je van harte. Bijna klaar nu met je studie, wat een mooie prestatie. Je bent een kanjer! Geniet er van je stage.
    Dikke zoen!
    Wilfred & Denise

  • 09 Augustus 2014 - 15:31

    Els:

    Lieve Jet,
    Je gaat weer een spannend avontuur tegemoet! Ik hoop dat je idd de tijd vindt om af en toe wat belevenissen te melden, want ik ben heel nieuwsgierig hoe het je vergaat. Veel succes en vooral veel plezier, en pas goed op jezelf!
    Liefs,
    Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaanstad

Jet

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 40178

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 12 September 2014

stage VS

01 November 2011 - 12 Februari 2012

Australië & Azië

Landen bezocht: